Zwroty
Jeśli chcesz dokonać zwrotu, możesz to zrobić na 2 sposoby:
1. Poprzez aplikację Wygodne Zwroty, gdzie w jednym miejscu wypełnisz formularz zwrotu i nadasz przesyłkę.
2. Odsyłając go na adres:
DTWL Blaar
ul. Sochaczewska 98C
05-870 Błonie-Wieś
Zgodnie z obowiązującymi przepisami w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo jego zwrotu. Pamiętaj, by wydrukować i dołączyć formularz zwrotu.
UWAGA:
1) Rozpatrywane będą tylko zwroty możliwe do zidentyfikowania, czyli zawierające poprawnie wypełniony formularz zwrotu.
2) Zwroty kilku zamówień można wysłać w jednej przesyłce. Pamiętaj tylko, aby w formularzu zwrotu wymienić wszystkie numery zamówień.
* Jeśli chcesz dokonać wymiany produktu, dokonaj zwrotu artykułu i zakup właściwy produkt ponownie.
Zasady przyjmowania zwrotów:
- Na zwrot masz 14 dni kalendarzowych od dostarczenia przesyłki.
- Zwracane produkty muszą posiadać wszystkie metki. Nie mogą mieć zabrudzeń (w tym także od kosmetyków) ani żadnych innych śladów użytkowania czy zapachów.
- Zabezpiecz dobrze produkty, aby uniknąć uszkodzenia podczas transportu.
- Upewnij się, że zwracany towar wysyłasz za pośrednictwem zaufanej i ubezpieczonej instytucji, gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za zniszczony lub zagubiony towar podczas transportu.
- Zwrot pieniędzy trwa do 14 dni, ale dokładamy wszelkich starań, aby rozpatrzeć go jak najszybciej.
- W celu uniknięcia zwrotów używanych produktów, w przypadku wątpliwości odnośnie stanu zwracanej odzieży, decydujący głos mają pracownicy BLAAR, po wcześniejszym sprawdzeniu towaru.