Zwroty

 Jeśli chcesz dokonać zwrotu, możesz to zrobić na 2 sposoby:

1. Poprzez aplikację Wygodne Zwroty, gdzie w jednym miejscu wypełnisz formularz zwrotu i nadasz przesyłkę. 

2. Odsyłając go na adres:

DTWL Blaar
ul. Sochaczewska 98C
05-870 Błonie-Wieś

Zgodnie z obowiązującymi przepisami w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo jego zwrotuPamiętaj, by wydrukować i dołączyć formularz zwrotu. 

UWAGA:

1) Rozpatrywane będą tylko zwroty możliwe do zidentyfikowania, czyli zawierające poprawnie wypełniony formularz zwrotu. 

2) Zwroty kilku zamówień można wysłać w jednej przesyłce. Pamiętaj tylko, aby w formularzu zwrotu wymienić wszystkie numery zamówień.

* Jeśli chcesz dokonać wymiany produktu, dokonaj zwrotu artykułu i zakup właściwy produkt ponownie.

Zasady przyjmowania zwrotów:

  • Na zwrot masz 14 dni kalendarzowych od dostarczenia przesyłki.
  • Zwracane produkty muszą posiadać wszystkie metki. Nie mogą mieć zabrudzeń (w tym także od kosmetyków) ani żadnych innych śladów użytkowania czy zapachów.
  • Zabezpiecz dobrze produkty, aby uniknąć uszkodzenia podczas transportu.
  • Upewnij się, że zwracany towar wysyłasz za pośrednictwem zaufanej i ubezpieczonej instytucji, gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za zniszczony lub zagubiony towar podczas transportu.
  • Zwrot pieniędzy trwa do 14 dni, ale dokładamy wszelkich starań, aby rozpatrzeć go jak najszybciej. 
  • W celu uniknięcia zwrotów używanych produktów, w przypadku wątpliwości odnośnie stanu zwracanej odzieży, decydujący głos mają pracownicy BLAAR, po wcześniejszym sprawdzeniu towaru.