Jak działa Blaar Club?

Blaar Club jest programem lojalnościowym, w którym Klienci otrzymują punkty za zakupy, wystawianie recenzji zakupionych produktów oraz inne aktywności w Internecie. Zebrane punkty mogą być wymieniane na kody zniżkowe, zwane "Kodami Klubowicza (KK)".

W ten sposób chcemy docenić Twoją lojalność i to, że jesteś z nami ♥

Każdy Klient, który założy konto w sklepie internetowym Blaar.pl staje się automatycznie członkiem Blaar Club. W ten sposób może zbierać punkty za określone aktywności oraz wymieniać je na Kody Klubowicza (KK).

Punkty otrzymujesz za różne aktywności, takie jak: dokonywanie zakupów, wystawianie recenzji produktów, wystawianie postów i opinii w mediach społecznościowych, polecenia Blaar znajomym.

Wszystkie aktywności, za które dostaniesz punkty, opisane są poniżej, w sekcji "Punkty za aktywności".

Naliczone punkty są ważne 1 rok :)

Aktualne nagrody sprawdzisz po zalogowaniu się na swoje konto, w zakładce Blaar Club.

Nagrody zrealizujesz w naszym sklepie Blaar.pl :)

Kod Klubowicza (KK) to kod zniżkowy na cały koszyk zakupowy. Aby go otrzymać, wymień zebrane punkty lojalnościowe w Blaar Club. Kod zrealizujesz w naszym sklepie Blaar.pl :)

KK nie podlega wymianie na gotówkę i może być wykorzystany wyłącznie na zakupy w sklepie internetowym Blaar.pl.

Obecnie punkty w Blaar Club zdobywa się wyłącznie przez zakupy w sklepie internetowym Blaar.pl oraz aktywności w Internecie. Kody Klubowicza (KK) realizowane są tylko w sklepie internetowym Blaar.pl.

Punkty za aktywności

Po utworzeniu konta w sklepie Blaar (i tym samym konta w Blaar Club), otrzymasz 20 pkt. Punkty zostaną naliczone w ciągu kilku minut od chwili założenia konta.

Za każde wydane 1 zł w sklepie Blaar.pl otrzymasz 1 pkt. Kwota wysyłki także jest uwzględniana w przyznawaniu punktów.

Punkty naliczane są po 20 dniach od dokonania zakupów w sklepie Blaar.pl. Punkty za zwrócone towary zostaną anulowane.

Możesz podzielić się z innymi Blaargirls opinią na temat zakupionego produktu. Na stronie produktu w sklepie Blaar.pl wystaw recenzję do zakupionego produktu, a w ciągu kilku minut po wystawieniu recenzji, do Twojego konta w Blaar Club dodamy punkty. Opinia, oprócz oceny gwiazdkowej musi zawierać tytuł oraz treść.

Wystaw opinię marce Blaar w Google, a po jej wystawieniu poinformuj nas o dodanej opinii na Instagramie, Facebooku, czacie lub mailowo (@: club@blaar.pl).

W wiadomości:
1) wskaż wystawioną opinię,
2) podaj swój adres e-mail, na który założono konto w Blaar, abyśmy wiedzieli, do którego konta przypisać punty.

Punkty przyznawane są jednorazowo, w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia.

Wystaw opinię marce Blaar na fanpage na Facebooku (link), a po jej wystawieniu poinformuj nas o dodanej opinii na Instagramie, Facebooku, czacie lub mailowo (@: club@blaar.pl).

W wiadomości:
1) wskaż wystawioną opinię,
2) podaj swój adres e-mail, na który założono konto w Blaar, abyśmy wiedzieli, do którego konta przypisać punty.

Punkty przyznawane są jednorazowo, w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia.

Aby uzyskać punkty za "follow Blaar na Instagramie" należy:

1) Zaobserwować profil @blaar_pl na Instagramie.
2) Wejść na stronę Blaar Club.
3) W sekcji "Jak zdobywać punkty" należy najechać na aktywność "Follow na Instagramie" oraz kliknąć przycisk "Obserwuj @blaar_pl".

Po przejściu do aplikacji Instagram i wyświetleniu zaobserwowanego profilu Blaar, należy odświeżyć stronę Blaar Club i punkty zostaną automatycznie naliczone.

Jeśli już obserwujesz profil Blaar nie ma konieczności klikania "unfollow" i "follow", ale w sekcji "Jak zdobywać punkty" należy najechać na aktywność "Follow na Instagramie" oraz kliknąć przycisk "Obserwuj @blaar_pl" i punkty powinny zostać dodane.

W ciągu 5 dni od zakupienia produktu, na Instagamie lub Facebooku dodaj post, relację lub rolkę, w której pokażesz zakupiony przedmiot innym użytkownikom i oznacz naszą markę. Pamiętaj by Twój post/relacja/rolka były publiczne.

Po wystawieniu posta/relacji/rolki poinformuj nas o tym na Instagramie lub Facebooku.
W wiadomości:
1) wskaż post/relację/rolkę, którą wystawiłaś,
2) podaj swój adres e-mail, na który założyłaś konto w Blaar, abyśmy wiedzieli, do którego konta przypisać punty.

Punkty przyznawane są jednorazowo za każdy produkt, w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia. Post/relacja/rolka musi pokazywać dobrze produkt i musi zostać przez nas zaakceptowana :)

Podczas dokonywania zwrotu zakupionego towaru, w formularzu zwrotu zaznacz "zwrot środków na Kartę Klienta Blaar". Wówczas, zamiast tradycyjnego zwrotu na konto bankowe, otrzymasz od nas mailowo Kartę Klienta Blaar na kwotę zwrotu oraz dodatkowo otrzymasz 50 pkt na swoje konto w Blaar Club.

Środki za zwrócony towar wykorzystasz na kolejne zakupy w naszym sklepie. Środki ważne są bezterminowo :)

Nagrody

Jeśli posiadasz na swoim koncie punkty lojalnościowe, zaloguj się na swoje konto w sklepie internetowym Blaar.pl i kliknij przycisk "Wymień punkty" (znajdujący się pod informacją o zdobytych punktach). Wówczas przekierujemy Cię do strony Blaar Club, gdzie wymienisz punkty na wybraną nagrodę.

Punkty zostaną zmienione w Kod Klubowicza (KK), który możesz użyć w koszyku zakupowym. Kod obniży kwotę zakupu o wartość nagrody.

Nagrodę w postaci Kodu Klubowicza (KK) wykorzystaj w koszyku zakupowym, podczas składania zamówienia na stronie Blaar.pl. Wpisz kod w polu "Karta prezentowa lub kod rabatowy", a kod obniży kwotę zakupu o wartość nagrody.

Kod Klubowicza ważny jest 1 miesiąc od jego otrzymania.

Nie ma wymaganej minimalnej kwoty zakupu :)

Nie, Kod Klubowicza (KK) nie łączy się z artykułami przecenionymi :(

Kod Klubowicza (KK) obniża tylko wartość produktów.

Nie ma możliwości łączenia 2 kodów, zatem nie jest możliwe użycie jednocześnie Kodu Klubowicza (KK) i innego kodu zniżkowego.

Nie ma możliwości łączenia 2 kodów, zatem nie jest możliwe użycie jednocześnie 2 Kodów Klubowicza (KK).

Kod Klubowicza (KK) nie jest zwracany w przypadku zwrotu towaru.