NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Produkty

Ubrania z serii Petite są przeznaczone głównie dla kobiet do 164 cm. Jednak dobór odpowiedniego rozmiaru zależy nie tylko od wzrostu, ale także typu sylwetki czy preferencji Klientki. W opisie każdego produktu zawsze podajemy dokładne wymiary. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami :)

W tej chwili skupiamy się tylko na ubraniach dla kobiet petite. Jednak w miarę rozwoju, planujemy wdrożyć ubrania dla wyższych osób.

W opisie każdego przedmiotu zawieramy tabelę, przedstawiającą dokładny wymiar ubrania. Podajemy też wzrost i wymiary modelek.

Jeśli potrzebujesz pomocy w kwestii doboru odpowiedniego rozmiaru, skontaktuj się z nami poprzez nasz czat w prawym dolnym rogu ekranu lub napisz nam wiadomość na Instagramie lub Facebooku. Obiecujemy, że pomożemy! :)

Stany magazynowe aktualizujemy na bieżąco. Jeśli jednak przedmiot został wyprzedany, możesz włączyć funkcję "Powiadom o dostępności", dzięki której otrzymasz wiadomość e-mail tuż po tym, gdy produkt wróci do sklepu.

Nasze produkty powstają w Polsce, od projektu, poprzez konstrukcje, szycie, aż po pakowanie.

Płatności

Akceptujemy poniższe formy płatności:

1. Elektroniczne: kartą płatniczą / szybkim przelewem spośród wybranych polskich banków / Blikiem / Google Pay / Apple Pay. Umożliwiamy też płatność odroczoną PayPo.

2. Za pobraniem: płatność kurierowi w momencie odbioru zamówienia.

Można dokonywać zakupów za pobraniem. W tym celu złóż zamówienie na naszej stronie i oznacz wysyłkę "za pobraniem". Koszt wysyłki jest podany w opisie przedmiotu, w zakładce "Dostawa".

Tak. Udostępniamy możliwość płatności za pomocą PayPo. Po przejściu do kasy należy wybrać płatność "Przelewy24", a następnie wybrać kategorię "Raty i odroczone" i PayPo. Więcej informacji o PayPo znajdziesz tutaj

Jeśli płatność nie przeszła pomyślnie podczas składania zamówienia na stronie, to otrzymasz maila z linkiem do płatności, by dokończyć składanie zamówienia. Nie zwlekaj jednak z płatnością, bo zamówienie zostanie anulowane.
Zamówienie zostaje prawidłowo złożone, dopiero gdy otrzymamy płatność.

Zwrotu środków dokonujemy do 14 dni od daty otrzymania paczki. Staramy się to jednak robić szybciej :) Zwrot realizowany jest przez Przelewy 24, w tej samej formie, w której został dokonany.

W przypadku płatności za pobraniem, zwrot dokonywany jest na nr rachunku bankowego (który należy podać w formularzu zwrotu).
W przypadku zwrotu na kartę podarunkową, kartę otrzymasz w wersji elektronicznej - na maila. Karta nie ma terminu ważności :)

Zamówienia

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas maila z linkiem do jego śledzenia i informacjami na temat statusu zamówienia :)

Możesz anulować zamówienie, do momentu, gdy nie zostanie ono przekazane do realizacji.
W tym celu napisz do nas maila, na adres: kontakt@blaar.pl i koniecznie podaj numer zamówienia, które mamy anulować oraz swoje imię i nazwisko.

Dostawy

Mamy 4 wygodne formy dostawy na terenie kraju:
1) Paczkomaty InPost
2) Kurier InPost
3) Kurier DHL
4) Płatność za pobraniem - kurier InPost

Przesyłki na terenie UE dostarczamy kurierem DPD International.

Wybierz dogodną formę wysyłki podczas składania zamówienia.

Jeśli interesuje Cię wysyłka do kraju spoza listy, skontaktuj się z nami na czacie, Instagramie, Facebooku lub pod adresem kontakt@blaar.pl

Cennik przesyłek znajduje się w opisie każdego produktu, w zakładce "Metody dostawy".

Nadajemy paczki błyskawicznie - w ciągu 24 godzin. Złóż zamówienie do godziny 16:00, a wyślemy paczkę jeszcze tego samego dnia.

Paczka na terenie kraju idzie przeważnie 1-2 dni robocze, w zależności od przewoźnika.

Tak. Wysyłamy paczki do krajów UE. Więcej informacji znajdziesz na stronie "Metody dostawy". W przypadku, gdy Twojego kraju nie ma na liście, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli sprawdzić dostępne opcje.

Zwroty i wymiany

Polityka zwrotów znajduje się w zakładce Zwroty.

Całą procedurę zwrotu znajdziesz w zakładce Zwroty.

Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni od odebrania paczki. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny posiadać oryginalne metki.

Formularz zwrotu możesz wypełnić online lub w formie papierowej i załączyć go do zwracanego zamówienia. Formularz znajduje się w zakładce Zwroty.

Koszty przesyłki zwrotnej do nas ponosi Kupujący.

Cała procedura zwrotu opisana jest w zakładce Zwroty - tam znajdziesz też adres do wysyłki zwrotu.

Możesz przesłać do nas paczkę na nasz adres dowolnym przewoźnikiem. Zachęcamy jednak do nadawania zwrotów poprzez Wygodne Zwroty. Nie przyjmujemy przesyłek płatnych za pobraniem.

Więcej informacji znajdziesz w zakładce Zwroty.

Jeśli chcesz wymienić artykuł na inny, po prostu zwróć zamówienie, a następnie ponownie dokonaj zakupu właściwego przedmiotu :)

Aby dowiedzieć się, czy paczka dotarła, sprawdź jej status u przewoźnika, za pomocą numeru nadania. Rozpatrzymy zwrot w ciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki.
Gdy zwrot zostanie uznany, otrzymasz powiadomienie mailowe.

Zwrotu środków dokonujemy do 14 dni od daty otrzymania paczki. Staramy się to jednak robić szybciej :) Zwrot realizowany jest przez Przelewy 24, w tej samej formie, w której został dokonany.

W przypadku płatności za pobraniem, zwrot dokonywany jest na nr rachunku bankowego (który należy podać w formularzu zwrotu).
W przypadku zwrotu na kartę podarunkową, kartę otrzymasz w wersji elektronicznej - na maila. Karta nie ma terminu ważności :)

Reklamacje

Reklamacje można składać do 2 lat od momentu zakupienia produktu.

Przed wysłaniem do nas produktu w ramach reklamacji, prosimy o wysłanie zdjęć poglądowych, umożliwiających wstępną weryfikację uszkodzenia na adres kontakt@blaar.pl. Po otrzymaniu odpowiedzi, prosimy by w paczce z reklamowanym produktem umieścić numer zamówienia i formularz reklamacyjny, który znajduje się w zakładce Reklamacje.

Tam też znajduje się więcej informacji nt. reklamacji.