Reklamacje
Jeśli chcesz zareklamować produkt:
1. Przed wysłaniem do nas produktu w ramach reklamacji, prosimy o wysłanie zdjęć poglądowych, umożliwiających wstępną weryfikację uszkodzenia na adres mailowy kontakt@blaar.pl. Podaj numer zamówienia w tytule maila.
2. Wydrukuj formularz reklamacyjny lub wypełnij formularz online, koniecznie podając szczegółowy opis wady.
3. Zapakuj przesyłkę wraz z formularzem reklamacyjnym (jeśli wybrałaś wersję papierową). W przypadku wypełnienia wersji online, koniecznie dołącz do przesyłki numer zamówienia.
UWAGA: przyjmowane będą tylko reklamacje możliwe do zidentyfikowania.
4. Wyślij przesyłkę na adres:
BLAAR Ida Gospodarczyk
Al. Jerozolimskie 85/7A
02-001 Warszawa
UWAGA: Prosimy również o wpisywanie tel. dla kuriera: 517859521.
Zasady przyjmowania reklamacji:
- Decyzja ws. reklamacji nastąpi w przeciągu 14 dni od otrzymania potwierdzenia reklamacji.
- Prosimy pamiętać, aby reklamowany produkt był wyprany.