Reklamacje

Jeśli chcesz zareklamować produkt:

1. Przed wysłaniem do nas produktu w ramach reklamacji, prosimy o wysłanie zdjęć poglądowych, umożliwiających wstępną weryfikację uszkodzenia na adres mailowy kontakt@blaar.pl. Podaj numer zamówienia w tytule maila. 

2. Wydrukuj formularz reklamacyjny lub wypełnij formularz online, koniecznie podając szczegółowy opis wady. 

3. Zapakuj przesyłkę wraz z formularzem reklamacyjnym (jeśli wybrałaś wersję papierową). W przypadku wypełnienia wersji online, koniecznie dołącz do przesyłki numer zamówienia.

UWAGA: przyjmowane będą tylko reklamacje możliwe do zidentyfikowania.

4. Wyślij przesyłkę na adres:

BLAAR Ida Gospodarczyk
Al. Jerozolimskie 85/7A
02-001 Warszawa
UWAGA: Prosimy również o wpisywanie tel. dla kuriera: 517859521.

 
Zasady przyjmowania reklamacji:

  • Decyzja ws. reklamacji nastąpi w przeciągu 14 dni od otrzymania potwierdzenia reklamacji.
  • Prosimy pamiętać, aby reklamowany produkt był wyprany.